28/04/2011

153 | Monkey Business




A little flashy artwork to close the month of April, and at the same time, my bachelor degree that I just concluded ! It has been a really full year, in every single part of my life ; studies, drawing, private life... I think I'm on the right path, so I'm ending this year with a big smile.
Une petite image flashy pour le tout dernier dessin d'avril. Une fin de mois qui marque aussi la fin de mon baccalauréat (licence) ! Une année bien remplie, dans tous les domaines ; études, dessins, vie privée... Je pense que je suis sur la bonne voie, donc je finis cette année avec le sourire.
Now I'm off to New York with my buddy Sylvain, who's in this amazing libdub from UBC Vancouver (the guy who sticks his tongue out while running at the beginning of the blue raincoats flash-mob), so no post, artwork or page whatsoever for a few days !
Bon, en attendant de trouver un job d'été, moi je file à New York avec mon pote Sylvain, qui est dans ce superbe libdub de l'Université de Vancouver (le gars qui court en tirant la langue au début du flash-mob des impers bleus), donc pas d'article, dessin, page de quoi que ce soit avant quelques jours !



***
Amazing video stage !


And don't forget to check out Trout & Salmon, an all-new webcomics from Elosterv and I !! Updates every Thursday (+ an extra during the week... if we're not too lazy :p).
N'oubliez pas d'aller lire Truite et Saumon, le nouveau webcomics d'Elosterv et moi !! Mise à jour tous les jeudis (+ un bonus dans la semaine... si on pas la flemme :p)



No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment !